June 22, 2008

ايران کشوری اشغال شده بوسيله بيگانگان

حوادثی که در ميهن ما ايران اتفاق میافتد معمولامواردی است که در کشورهای اشغال شده اتفاق ميا فتد. چاپيدن در آمدهای کشور بوسيله اشغالگران به قيمت فقير شدن مردم و ثروتمند شدن اشغالگران. تجاوز به زنان و دختران به صورت سيستماتيک. ( يک بار خاتمی شياد در جواب پرسشگری در کانادا گفته بود دليل عدم رسيدگی به پرونده زيبا کاظمی شلوغ کاری خانواده مقتول بوده است.) عدم برخورداری مردم از امنيت قضايی. دختری که مورد تعدی واقع شده بازداشت ميشود و متجاوزان مورد حمايت. نمونه مشهورش قاضی مرتضوی است که به خاطر تجاوز به زنان به تهران برای دادگاهی شدن فرستاده شده بود ولی بوسيله اشغالگران به دادستانی کل منسوب ميشود. وی هم اکنون بزرگترين خانه فساد را در منزل خود بر پا کرده و بسياری از دختران بازداشت شده و يا مفقود شده به خانه ايشان برده شده و پس از چندی جسدشان به قول آن آخوند در جاده هراز کشف ميشود. کمک های ميلياردی دولت به گروههای تروريستی بيگانه در حاليکه مردم ايران از قحطی و گرانی جانشان به لبشان رسيده است. آيا فکر نميکنيد که وضعيت ايران همان وضعيت فرانسه در دوران اشغال بوسيله نازی هاست؟

فراخوان برای تجمع سراسری و مردمی


هم میهنان عزیز بیائید ثابت کنید " ماهستیم " ما طرفدار برچیدن بساط جنگ و سرکوب هستیم ! اعتراضات ، تجمع وتحصن های خود جوش مردمی بخش بسیار موفق و تاثیر گذارتمامی جنبش های مسالمت آمیز در نیم قرن گذشته بوده است فقط کافی است در یک تاریخ و ساعت و مکان معینی بدون شعار و یا پلاکارد و عکسی تجمع کنید !
ما در آغاز این راهیم وعده ديدار ما جمعه هفتم تيرماه ساعت پنج بعد از ظهردر مکانهای زیر :
باز هم یادآوری می کنیم شما فقط بایستید نه شعاری بدهید و نه پلاکاردی داشته باشید فراموش نکنید که هنوز ایستادن در خیابان جرم نیست ، ثابت کنید که هستید !
تهران :خيابان كارگر شمالي حدفاصل بلوار كشاورز و چهار راه فاطمي
مشهد :پارك ملت / مقابل دانشگاه فردوسي
شيراز :فلكه علم
اصفهان :چهار باغ بالااز دروازه شيراز تا سي و سه پل
(عزیزان دیگران را نیز با اس ام اس مطلع کنید )