April 03, 2005

مشاوره سياسي رايگان آسيد قلي خان

از آنجاييكه بر سر اظهارات آقاي دكتر شهرام اعظم برادران حميدرضا آصفي ( عراقي الاصل) سخنگوي وزارت خارجه و جمال كريمي راد سخنگوي قوه قضاييه دم خروس را هوا داده اند و يكيشان حضورش را در بيمارستان منكر و آن ديگري فقط حضورش را در جمع پزشكان معالج زنده ياد كاظمي منكر شده اند، ما، آسيد قلي خان، راهنمايي هاي زيررا به اين برادران دنيا و آخرت به ارزاني فروخته به رايگان ارايه مينماييم:
اول: كليه برادران از هم اكنون بنشينند و در مورد قتلهاي ديگر هم باهم مشورت نمايند تا در هنگام مصاحبه هاي آينده جواب هاي يكساني را داشته باشند
.دوم:بايد به دنيا اعلام نماييم كه در جمهوري اسلامي اگر يك زنداني سياسي كشته شود پزشك معالجش هم با او كشته ميشود. مثل مورد پزشك معالج سيد احمد گريان. درنتيجه فرمايشات آقا شهرام خود بخود تكذيب ميگردد.
سوم: آقايان اعلام نمايند كه اصولا اعظم اسم خانمها ميباشد و يك آقا نميتواند اسمش در آن واحد هم شهرام و هم اعظم باشد.
چهارم: اين شخص ادعا نموده كه بسيجي بوده است. بشهادت تاريخ بسيج هيچ شهرامي عضو بسيج نشده مگر آنكه اسمش را به روح اله، ابوذر، ميثم، قاسم، اصغر، و .... تبديل كرده باشد.پس اظهارات آقا دروغ است.
پنجم: اعلام رسمي گردد كه زندانيان شكنجه شده زنده بگور ميشوند و هيچگاه به هيچ بيمارستاني براي مداوا فرستاده نميشوند.
يك راهنمايي محرمانه: در صورت كشته شدن يك زنداني سياسي، تمامي افراد مطلع بايد كشته شوند بغير از برادر شكنجه گر و برادران دستور دهنده از رهبري به پايين. بهر حال بند را به آب داديد.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home