April 05, 2005

اصلاح طلبان نيز در تلاش تكذيب اين شاهد هستند

پس از آنکه مقامات جمهوری اسلامی شهادت دکتر اعظم را درباره ی چگونگی مرگ زهرا کاظمی تکذيب کردند، دکتر اعظم مدارک تازه ای در اختيار من گذاشته که اين مدارک اگر درست باشند و صحت آنها از نظر حقوقی ثابت شود آنگاه می توان گفت، آنچه که دکتر اعظم می گويد حقيقت دارد. سند اول نامه ای است به تاريخ ۷ ديماه ۱۳۸۱ که طی آن وی به بيمارستان بقية الله معرفی شده است تا در آنجا بعنوان پزشک اورژانس بصورت نيمه وقت مشغول بکار شود. اين نامه بوسيله ی فرمانده ی لجستيکی «ناجا»، نيروهای انتظامی جمهوری اسلامی ايران، سرتيپ دوم «فقيهی راد» امضا شده است.
دکتر اعظم می گويد، پس از اين معرفی نامه وی در تاريخ ۱ بهمن ماه ۱۳۸۱ در بيمارستان مشغول بکار شده است. سند دوم، گزارش روزها و ساعات کار دکتر اعظم در تيرماه ۱۳۸۲ است که از سوی مسئول دفتر پرستاری بيمارستان سرهنگ دوم «عبدالرحيم ذوالفقاری» امضا شده است. در اين گزارشنامه آمده است که دکتر اعظم در روز ۵ تيرماه در سال ۱۳۸۲ شبی که زهرا کاظمی را برای معاينه و درمان به بيمارستان می آورند پزشک کشيک اورژانس عصر و شب بوده و مجموعا ۱۸ ساعت کار کرده است.
http://web.peykeiran.com/net_iran/irnewsbody.aspx?ID=22952
بعضي تلاشهاي وابستگان به جناح اصلاح طلب رژيم
ضمنا از یک منبع هم شنیدم که ادعای «شلاق» صحت ندارد و حتی در گزارشهای منتشر نشده هم چنین مطلبی نبوده است. تحلیل ماجرا بماند برای بعد.
http://javad.30morgh.org/archives/001984.phpنويسنده روزنامه شرق محمد جواد روح
:جناح اصلاح طلب آسيد قلي خان
علي الظاهر و بر طبق فرمايشات برادران نان حلال خورده اصلاح طلب خانم كاظمي خودش خودش رو كشته تا رژيم مظلوم اين آقايان را بد نام كند. وگرنه كي تا حالا شنيده يكي در زندانهاي جمهوري اسلامي از شكنجه بميرد. بيرون زندان چرا، ولي داخل زندان.... الله اكبر، خدا لعنت كند اين دروغگوهاي ضد انقلاب رو. ضمنا هر كي تو اين انتخابات شركت نكنه و راي نده صد در صديه و الهي كه خدا كمرشو بزنه.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home